Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Het kan gebeuren dat je toch ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit dan graag van je, want het draait bij ons om jouw tevredenheid. Je kunt je klacht doorgeven aan de EP:Winkel. Bekijk de contactgegevens van onze winkels.
Ook kunt je altijd je klacht indienen bij het hoofdkantoor van ElectronicPartner, zowel telefonisch (0800-7278637), per e-mail ([email protected]) of door gebruik te maken van onderstaand contactformulier. Wij zorgen er voor dat je binnen een week een inhoudelijke reactie ontvangt.
Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice? Dan kunt je je klacht schriftelijk richten aan het Hoofd Klantenservice:
EP.nl
Marconiweg 2c
Postbus 198
4130 ED Vianen
Je ontvangt binnen een week antwoord met uitsluitsel over je klacht. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze nog voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).