Garantie, reparatie en updates
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of
moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Op de productpagina's benoemen wij de fabrieksgarantie.
Om gebruik te maken van de garantie adviseren wij je om eerst contact op te nemen met uw EP:Winkel. De winkel zal de klacht in behandeling nemen en ervoor zorgen dat het probleem wordt opgelost. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Je hebt geen recht op garantie indien:
- het defect is veroorzaakt door normale slijtage;
- het defect is veroorzaakt door nalatigheid of opzet;
- het product niet conform de gebruiksaanwijziging is behandeld;
- het product niet goed is onderhouden;
- je niet kunt aantonen dat er is betaald.
Daarnaast kan het (helaas) voorkomen dat je een defect product hebt ontvangen. Neem in dit geval zo snel mogeljik contact op met de EP:Winkel waar je het product hebt gekocht, want dit is je eerste aanspreekpunt. Wanneer je het product online hebt besteld en niet weet welke winkel de bestelling heeft afgehandeld, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0347-364455 of stuur een email naar [email protected].
Updates
Slimme apparaten zoals Smart TV’s, slimme speakers, tablets en smartphones krijgen regelmatig updates van de fabrikant voor het verbeteren of toevoegen van functies, of het verbeteren van de beveiliging. Meestal krijg je deze automatisch aangeboden op het apparaat als het hiervoor is ingesteld – controleer hiervoor de instellingen of de handleiding. Bekijk hieronder per fabrikant meer informatie over updates.
Tv & audio
LG
Panasonic
Philips
Samsung TV
Samsung soundbar
Sonos
Sony
Computer & Multimedia
Acer
Apple
Asus
AVM
Devolo
Epson
HP (Printing)
HP (Computing)
Kobo
Kurio
Lenovo
Pocketbook
Samsung (Smartphones & tablets)
TP -Link
Reparatie
Je kunt bij EP: ook terecht voor reparatie van je product. Bijvoorbeeld wanneer de garantie niet (meer) geldig is of wanneer je het product niet bij ons hebt gekocht. Neem hiervoor contact op met een EP:Winkel, of bel gratis 0347 -36 44 55.