Zorgeloos genieten van je aankoop met EP:Serviceplan Flex en EP:Smartphone Serviceplan Flex
Wat gebeurt er bij een schademelding?
Het uitgangspunt is reparatie van het apparaat. Als repareren niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij te ernstige schade of diefstal (wanneer de optionele verzekering is afgesloten), dan wordt tenminste 150 euro vergoed voor de aanschaf van een vervangend apparaat, tenzij de dagwaarde hoger is. Deze aankoopbijdrage stijgt jaarlijks met 25 euro wanneer in de eerste twee verzekeringsjaren na afsluiten of schademelding geen schade wordt gemeld aan de verzekeraar. Zo belonen we je als je je zuinig met het apparaat omgaat. Bekijk hier de folder van het EP:Serviceplan Flex voor alle informatie.
Hoe selecteer ik deze aanvullende verzekering?
Als een aanvullende verzekering voor jouw product mogelijk is, dan zie je in de winkelmand de optie om aanvullende verzekering aan te vinken. Als je deze optie selecteert, dan wordt jouw verzekeringsverzoek na het plaatsen van de bestelling doorgestuurd naar Wertgarantie. Zij zullen daarna contact met je opnemen met nog een aantal aanvullende vragen en de polis wordt vervolgens opgestuurd.
Voor producten uit de productgroepen IT, Smartphones en tablets is het niet mogelijk om deze verzekering af te sluiten. Bekijk daarvoor naar het EP:Smartphone Serviceplan Flex hieronder.
Wat is de looptijd van de verzekering?
De looptijd bepaal je zelf. Wel is de minimale looptijd 1 jaar. Daarna is deze maandelijks opzegbaar
Waar vind ik de polisvoorwaarden?
Deze kan je hier downloaden
Wat gebeurt er met mijn verzekering als ik mijn order annuleer?
Omdat de verzekering via jou en Wertgarantie loopt, is het jouw verantwoordelijkheid om de verzekering te annuleren. Neem hiervoor contact op met Wertgarantie via het contactformulier.
Ik wil mijn verzekering opzeggen
Neem hiervoor contact op met Wertgarantie via het contactformulier. Houd er rekening mee dat de minimale looptijd van een verzekering 1 jaar is.
De hierboven genoemde aanvullende verzekeringen doen niks af aan de wettelijke garantie
EP:Smartphone Serviceplan Flex
Met het EP:Smartphone Serviceplan Flex bescherm je je telefoon, laptop of tablet vanaf slechts 5,49 per maand. De dekking geldt bij omstandigheden waar de fabrieksgarantie je niet dekt. Denk bijvoorbeeld aan een gebarsten scherm na een val of vochtschade na een regenbui. Met de extra diefstaldekking ben je ook gedekt bij inbraak, diefstal en roof. De verzekering is maandelijks opzegbaar.
Wat gebeurt er bij een schademelding?
Je melding doe je gemakkelijk in de online portal. Bij een schademelding is het uitgangspunt reparatie van het apparaat. Als repareren niet mogelijk is, bijvoorbeeld bij te ernstige schade of diefstal (bij afsluiten van de diefstalverzekering), dan wordt het apparaat vervangen door een toestel van hetzelfde type met dezelfde kwaliteit. Hierbij geldt een eigen risico van 50,-.
Bekijk hier de folder van het EP:Smartphone Serviceplan Flex voor alle informatie.
De hierboven genoemde aanvullende verzekeringen doen niks af aan de wettelijke garantie